IN & OUT / 1

Oikein ihanaa sunnuntaita! Aivan hullua, miten nopeasti se aika kuluukaan ja nyt eletään jo kesäkuun puolella! Olen jo pitkään harkinnut tämän postaussarjan aloittamista ja useimmiten se onkin päätynyt  mulla vain luonnoksiin pyörimään. 

Nyt kesäkuun kunniaksi mä päätin vihdoin julkaista teille ensimmäisen osan! Sen pidemmittä puheitta, eiköhän mennä kurkkaamaan, mitä mun in ja out listoilta löytyy;



Huivit kampauksissa
Värikkäät huivit tuovat tavalliseenkin kampaukseen lisää piristystä ja ovat kyllä ehdottomasti huonoimmankin hiuspäivän pelastajia! Pitäisi vielä itse löytää joku värikäs huivi omiin kokoelmiini, joka varmasti toisi tylsäänkin asuun kuin kampaukseenkin edes hieman piristystä.


Kukkakuosi
Mun kesän yksiä lempi kuvioitani! Olen itsekin vasta huomannut, kuinka paljon sitä oikeasti on kertynyt mun vaatekaappiini viime aikoina, hah. Ehkä seuraavaksi hankintalistalta löytyy kyseinen mekko keltaisessa sävyssä. 


Vyölaukut
Vielä pari kuukautta sitten olisin ollut aivan eri mieltä näistä ja laittanut nämä suoraan out osioon, mutta niin se mieli vain muuttuu. Mulla on aina tullut vyölaukuista mieleen lapsuus ja sen aikaiset laukut, joita siihen aikaan käytettiin. Nyt mun silmään on kuitenkin osunut muutamia täydellisiä yksilöitä, jotka voisin vaikka heti kotiuttaa! 



Liian revityt farkut 
Mä ymmärrän kyllä revityt farkut, mutta niissäkin menee jo rajansa! Voiko näitä edes housuiksi kutsua jotka eivät peitä juuri mitään? Mä en ymmärrä tätä trendiä, mikä mun mielestä menee jo vähän liian yli, mutta ehkä mun ei ole tarkoituskaan ymmärtää. 



Verkkokassit
Jotenkaan nämä verkkokassit ei miellytä mun silmääni ollenkaan, mikä johtuu varmasti vain ja ainoastaan siitä, että näistä näkyy ihan kaikki läpi mitä ikinä kuljetatkaan mukanasi. Mä en tästä syystä itse pystyisi tällaista laukkua käyttämään. 



Mitä mieltä te olitte? Olitteko mun kanssa samaa vai eri mieltä?

Ei kommentteja