KORKOA JA PYSTYRAITAA


Aurinkolasit - Ray-Ban
Korvikset - H&M
Mekko - Wish
Laukku - BikBok
Kengät - H&M (kirppis)

Oltiin Ainon kanssa pitkästä aikaa kuvailemassa ja löydettiinkin tästä ihan lähistöltä kivanoloinen kuvauspaikka! Laitoin vasta toista kertaa tämän kyseisen mekon ylleni, sillä viime kesänä tämä ei juurikaan päässyt mulla käyttöön. Olen ollut positiivisesti yllättynyt mekon laatuun vaikka se wishiltä onkin, mutta näköjään sitä voi joskus jopa yllättyäkin! Nyt täytyy vain nauttia näistä lämpimistä päivistä ja pukea päälle mahdollisimman paljon erilaisia mekkoja, vielä kun on mahdollista. 

Kuvissa näette myös mun tämän hetkiset lemppari kengät, jotka taisin ostaa viime kesänä kirpparilta viiden euron hintaan. Nämä kengät ovat kyllä olleet mun yksiä parhaimpia kirppislöytöjä ikinä! Harmikseni en silti ole päässyt käyttämään näitä kovin montaa kertaa, mutta tähän asuun ne sopivat mun mielestä paremmin kuin hyvin. Mitä mieltä te olette tästä asusta?



6 kommenttia

  1. Oi vitsi miten ihana mekko! Kuvauspaikkakin on tosi nätti :)

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tykkään tosta sun asusta aivan hulluna! ♡

    VastaaPoista
  3. Ihana tää koko asukokonaisuus ja miljöö on tietty tuolla mitä kaunein <3

    VastaaPoista