KEVÄT HANKINTOJA


Kukkapaita - H&M / Solmittava paita - H&M 

Henkkamaukan alennusmyynneiltä löysin nämä kaksi paitaa ja mikä parasta, niin alennetuista tuotteista oli vielä erillinen tarjous, ota kolme maksa kaksi. Näiden lisäksi ostin vaaleanpunaisen neuleen, jonka esittelen hieman alempana. Kolmen paidan hinnaksi jäi siis loppujenlopuksi vain kymmenen euroa. 

En ole koskaan aikaisemmin omistanut solmittavaa paitaa, joten tämä kyllä vaatii vielä totuttelemista. Näihin paitoihin olen kaikin puolin tyytyväinen, joista lemppariksi on jo päässyt kukkakuviollinen paita solmittavilla hihoilla varustettuna! 


Kuviollinen mekko - H&M 

Musta tuntuu, että kaikki mun uudet hankinnat on ostettu h&m:ltä. En ole pitkään aikaan löytänyt sieltä juuri mitään, mutta nyt alennusmyyntien aikaan olen löytänyt niin paljon kaikkea kivaa! Yksiä mun lemppareita on ehdottomasti tämä kuviollinen mekko, josta maksoin vain seitsemän euroa!! 


Laukku - New Yorker

En ole kertaakaan päässyt vielä käyttämään tätä laukkua, mutta kaupassa tuli vain sellainen fiilis, että tämä on saatava. Oikeastaan tämän osto tuli ihan hyvään saumaan, sillä laivareissulla mun entinen lemppari laukku sanoi itsensä irti. 


Mekko - Gina Tricot 

Kyseisen mekon löysin alennusrekistä kolmellatoista eurolla (!!) ja mikä parasta, niin ainoana kappaleena mun koossani.  Mekon normihinta taisi olla lähemmäs 50 euroa, joten tässä oli kyllä alennus kohdillaan.  En olisi voinut kyllä toivoa tämän parempaa mekkoa kesäksi! Nyt innolla odottelen, että pääsen pukemaan tämän ihanuuden ylleni kunhan vain kelit sen suosivat.


Off shoulder neule - H&M 

Vaikka neuleita ei kauheasti näillä aurinkoisilla ilmoilla kaivata, niin mun oli silti aivan pakko napata tämä mukaani. Kokonaisuudessaan tämä neule on vain niin täydellinen, joten jääkööt se sitten vaikka kaapin perälle odottelemaan vuoroansa. 



Mitäs te piditte ostoksista? Löytyikö erityisiä lemppareita? 

4 kommenttia

  1. Hehe hyvännäköinen toi sininen mekko ;D <3 Saitpa sen hyvällä alella, mä maksoin siitä ton 50€... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, eikö olekin!! ;) joo toi oli kyl ihan sairaan hyvässä alessa, enkä olis kyl varmaan ite raaskinu ostaa tota täydellä hinnalla mut hei on toi kyllä sen arvoinen <3

      Poista
  2. Tosi ihania hankintoja. Toi laukku on kyl niin söpö :3

    VastaaPoista