KEVÄTPUKEUTUMINEN

Moikka! Nyt kun eletään jo huhtikuun puolella on hyvä aika puhua kevään trendeistä. Oon aikaisemmin kirjoitellut tänne blogin puolelle syyspukeutumisesta, joten ajattelin, että miksipä en tekisi samaa myös kevään trendeistä. Odotan jo innolla, että pääsen kaivamaan kaapin perältä kaikki keväiset vaatteet esille ja pakkaamaan talvikamat vuorostaan varastoon. Nyt ne ilmat saisi viimeistään lämmetä, sillä olen jo valmis kevään viettoon. 


Erilaiset kuosit, kuten pystyraita, ruutu -ja pallokuosit. Omistan tasan yhdet pallokuvioiset housut, jotka on lojunut mun vaatekaapissa jo yli vuoden verran (?!) ja vasta nyt olen alkanut käyttämään niitä enemmän. Pakko mainita, että löysin tällä viikolla itselleni täydellisen ruutukuviollisen paidan henkkamaukalta, jonka tulette varmasti näkemään vielä täällä blogin puolellakin. Mikä kuvio iskee teidän silmään eniten? 

Kirkkaat värit. Erityisesti päävärit keltainen ja punainen kuuluvat mun kevään pukeutumiseen. Nämä värit ovat varma valinta, kun haluat yllesi jotain näyttävämpää. Myös raikas oranssi toimii hyvin asussa kuin asussa ja tuo varmasti piristystä kokonaisuuteen. 

Kukkakuosi. Sopii ihan älyttömän hyvin kevääseen oli se kuvio sitten missä tahansa. Harmikseni en taida omistaa tällä hetkellä mitään kukkakuosista vaatetta jos oikein muistan. 

Huivit kampauksissa. Aluksi en oikein tiennyt mitä mieltä mä näistä olisin enkä osannut sanoa pidänkö näistä vai en. Nyt on kyllä pakko sanoa, että mä tykkään näistä jollain tapaa erittäin paljon. Näitä on niin monenlaisia eri kuvioissa kuin väreissä, että varmasti löydän itselleni mieluisan jos niin vaan haluan. 



MITKÄ KUULUVAT TEIDÄN KEVÄTPUKEUTUMISEEN?

Ei kommentteja