ALKUVUODEN SUOSIKIT


FANOLA - NO YELLOW 
Tämä tuote taittaa kellertävän sävyn hetkessä, mutta ei suinkaan vaalenna sitä pysyvästi. Ainoa huono puoli tuotteessa on, että väri tarttuu todella herkästi sormiin, joten siksi olen käyttänyt tuotteen levittämiseen kumihanskoja. Olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen, sillä shampoo on tehnyt juuri sen minkä on luvannutkin. 


L300 PUHDISTUSVAAHTO 
Ystäväni suosittelemana lähdin testaamaan minulle uutta puhdistusvaahtoa. Tämä merkki oli minulle vielä ihan uusi tuttavuus, enkä oikeastaan tiennyt mitä tältä odottaa. Nyt monien kuukausien testailujen jälkeen voin olla vain tyytyväinen tuotteeseen, nimittäin mun iho on huomattavasti paremmassa kunnossa. 


MAKEUP REVOLUTION BLUSH PALETTE 
Ihan ensimmäiseksi mun on pakko sanoa, että tässä tuotteessa on kyllä hinta-laatu suhde kohdillaan. Paletti sisältää ihanan pigmenttisiä sävyjä, jotka ovat päässeet mulla lähes jokapäiväiseen käyttöön. Hintaansa nähden olen kyllä positiivisesti yllättynyt!  


ARIANA GRANDE - EAU DE PARFUM
Iskältä synttärilahjaksi saatu hajuvesi on noussut kyllä mun suosikkituoksuksi! Tuoksu on makea, mutta ei kuitenkaan ällöttävällä tavalla ja sopii hyvin arkeen kuin juhlaankin. Ja hei, onhan tämä nyt ulkonäöltään ihan älyttömän söpö. 



Tässä olivat mun alkuvuoden suosikit, löytyykö joukosta joku teidän tämänhetkinen lemppari? 


Ei kommentteja