VIIMEAIKAISIA HANKINTOJA


korvikset - h&m / ur & penn / glitter
Ostan todella harvoin itselleni uusia korviksia ja tämä on ihme, että oon viimeaikoina kotiuttanut näinkin monta yksilöä. Tykkään jokaisesta parista ihan älyttömän paljon, vaikka nämä ovatkin kaikki niin erilaisia keskenään.



kengät - h&m
Nämä olivat rakkautta ensisilmäyksellä! En oikeastaan edes tiedä, mikä näissä kengissä kiehtoi niin paljon. Ehkä seitsemän euron hinta? Nämä olivat kyllä kokonaisuudessaan niin söpöt, että en voinut jättää näitä kauppaan.


tekonahkahame - cubus
Täysin heräteostos, mutta hyvä sellainen! Kun näin kyseisen hameen roikkumassa alerekissä viiden euron hintaan mun teki oikeasti mieli kiljua ja ajattelin mielessä, voiko tämä olla edes totta. Yksi ainoa kappale roikkui rekissä ja juuri mun kokoani!


leveälahkeiset housut - gina tricot 
Nämä ovat yksiä mun parhaimpia löytöjä ikinä! Näiden ostamisesta on jo vähän aikaa, mutta ei anneta sen häiritä. Löysin nämä puoleen hintaan eli reilu kymmenen euroa näistä ei todellakaan ollut paha hinta! Nämä ovat ehdottomasti sellaiset, joita voisin käyttää päivittäin, niin mukavat jalassa!


laukku ja aurinkolasit - glitter
Naiset te tiedätte, että laukkuja ei voi olla koskaan liikaa! Näin glitterin myyjäkin sanoi mulle, kun mietiskelin kahden laukun välillä. Mun entinen pikkulaukku repesi liitoksistaan, joten olikin jo aika ostaa uusi. Laukulla oli hintaa viisi euroa, miettikää!

Aurinkolaseja olinkin metsästänyt jo hetken aikaa ja nyt Tampereen reissulta mun mukaani lähti nämä yksilöt viidellä eurolla. Mun mielestä näissä laseissa oli jotain tosi söpöä, mutta olivat samalla niin erilaiset, mitä yleensä käytän.


pooloneule - h&m 
Poolokauluksiset neuleet ovat parasta kovilla pakkasilla ja tämä jos jokin neule on päässyt kovaan käyttöön. Hintaa neuleella oli vain kymmenen euroa, mikä ei mun mielestä ole paha hinta näin paksusta neuleesta. Vaikka tämä onkin ihan perus ja melko yksinkertainen, niin mä tykkään tästä ihan älyttömän paljon.



Mitä mieltä te olitte näistä löydöistä? 

2 kommenttia

  1. Tosi ihania ostoksia, varsinkin noi kengät. Ite oon hyvin heikkona kaikkiin vaatteisiin joissa on tuon tyylinen ruusukuvio :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään myös noista kengistä älyttömän paljon ja ehkä tuo ruusukuvio alkaa olemaan itsellekin suuri heikkous! :D

      Poista