WINTER TAG

TEE VS KAAKAO VS KAHVI
Kahvi, koska mun aamu ei lähde käyntiin ilman sitä! 

POLVISUKAT VS VILLASUKAT
Kyllä mä sanon, että villasukat. 

HOKKARIT VS KAUNOT
Kaunot! Oon tasan kerran kokeillut hokkareita, jonka jälkeen olin naamallani maassa..

JOULUTORTUT VS PIPARIT
Piparit, koska joulutorttujen täytteestä en niinkään välitä.

PEHMEÄ PAKETTI VS KOVA PAKETTI
Sillä ei ole mitään merkitystä mun mielestä! Kaikki lahjat ovat yhtä ihania ja eiköhän se ajatus ole kuitenkin tärkein. 

PARAS TALVIURHEILULAJI? 
Apua, en mä tiedä! Jos on pakko valita joku niin olkoon se sitten vaikka luistelu. 


PARAS TAPA VIETTÄÄ TALVISTA VAPAAPÄIVÄÄ? 
Nukkua pitkään, tehdä aamurutiinit kaikessa rauhassa ja tottakai katsoa netflixiä! 

PARAS JOULULAULU? 
Ariana Grande - Santa Tell Me 

PARAS JOULUINEN/TALVINEN ELOKUVA? 
Joulupukki ja noitarumpu sekä yksin kotona! 

PARAS JOULUHERKKU? 
Yksiä mun suosikkeja on ainakin riisipuuro, joten sanon sen! 

PARASTA TALVESSA? 
Kauniit maisemat? 

PARAS VAATEKAPPALEESI TALVELLA? 
Ehdottomasti neuleet! 


PARHAAT TALVIKENGÄT? 
Sellaiset, jotka ovat oikeasti lämpimät! 

KERRO JOKIN HYVÄ MUISTO LIITTYEN JOULUUN? 
Voisin sanoa, että kaikki lapsuuden joulut on ollut mieleenpainuvia! 

MAINITSE YKSI JOULULAHJATOIVEESI TÄLLE VUODELLE? 
Mulla ei ole mitään joululahjatoiveita tänä vuonna. Pääasia on, että saan viettää aikaa läheisten seurassa. 

MIKÄ ON SUN EHDOTON MUST HAVE- JUTTU TALVELLA? 
Kynttilät, kynttilät, kynttilät! 

PIDÄTKÖ GLÖGISTÄ? 
Kyllä! 

PIDÄTKÖ TALVESTA? MIKSI/MIKSI ET? 
Kyllä ja en. Onhan talvessa nyt omat huonot puolensa, kuten kylmyys ja se, että on liukasta.


Ei kommentteja