CHRISTMAS TAG

On joulun aika, mitä luet?
Oon ainakin tosi huono lukemaan mitään kirjoja. Joten on pakko vastata, että kirjan kimpussa mua ei tulla näkemään. Sanoisin, että blogeja! 

Suosikki joululeffa?
Apua, tää on vaikea! Ei mulla ole mitään tiettyä lempparia, mutta ehkä joulupukki ja noitarumpu tai sitten yksin kotona! 

Missä vietät mieluiten juhlapyhät?
Ihan kotikotona sekä vieraillen Eetun porukoilla. Pyritään näkemään tasapuolisesti molempien läheisiä näin jouluisin. 

Lempi joululaulu?
Ariana Grande - Santa tell me! 

Milloin avaatte lahjat?
Aattoiltana jouluaterian jälkeen! Yleensä sitten, kun ollaan saatu ruokapöytä siivottua ja nautittua jälkiruoka. 

Osaatko nimetä kaikki joulupukin porot?
Ei mitään hajua.. Petteri ainakin! 


Oikea vai feikki joulukuusi?
Ehdottomasti oikea. Tosin, tykkään myös feikki joulukuusista, mutta silloin sen on oltava ehdottomasti valkoinen! Mutta kyllä mä silti kallistun oikean joulukuusen puoleen. 




Kaikkien aikojen suosikkisi jouluherkuista?
Ei ole mitään tiettyä suosikkia, mutta kinkku varmaankin. Kaikki muut oikeastaan ihan menee paitsi laatikkoruuat. 

Rehellisesti: onko lahjojen antaminen vai niiden saaminen parempaa?

Se vähän riippuu, kyllä mä pidän lahjojen saamisesta, mutta niiden antaminen vie kyllä voiton. Varsinkin, kun seuraat lahjan saajan ilmettä sen pakettia avatessa!

Oudoin saamasi lahja?
Apua, en mä tiedä! En usko, että mikään koskaan saamani lahja olisi ollut mitenkään outo? Ei ainakaan tule mieleen just nyt mitään. 

Millainen lahjojen paketoija olet?

En ole siinä kyllä mikään mestari, haha. Kadehdin niitä, jotka jaksavat kuluttaa aikaa joululahjojen paketoimisen.

Miltä perinteinen joulupaitasi näyttää?
Perinteistä joulupaitaa ei ole, mutta yleensä mä tykkään pukeutua johonkin mekkoon. Tai toinen vaihtoehto on juhlallisempi pusero ja pitkät housut.

Ihanin joulumuistosi lapsuudesta?
Lapsuuden kaikki joulut olivat niin erilaisia, mutta omalla tavalla jännittäviä. Se tunnelma siinä oli aina parasta!

Oletko koskaan tehnyt piparkakkutaloa?
Yhden ainoan kerran joka oli täysi katastrofi, haha! Tämä tapahtui itseasiassa viime vuonna, kun Ainon kanssa päätettiin tällainen yhdessä koota. 


Suosikkipuuhasi joululomalla?
Joululomalla mä vaan oon ja rentoudun. Ei mulla niinkään mitään suosikkipuuha ole. 

On jouluaatto, mitä lasissasi on?
Glögiä, tottakai!

Jos voisit ostaa ainoastaan yhden lahjan tänä vuonna, kuka sen saisi?
Kyllä mä sanoisin, että perhe. 

Mitkä värit tekevät joulusi?
Hopea, kultainen, valkoinen ja punainen. 

Oletko viettänyt joulua muualla, kuin kotimaassasi?
En ole ja tuskin tulen koskaan edes viettämäänkään. Oon sen verran jouluihminen, että en haluaisi tätä kyseistä juhlaa missata! 

Valkoiset vai värikkäät jouluvalot?
Ehdottomasti valkoiset! Värikkäät jouluvalot ei oo mun juttuni. 

Mikä on jouluherkkujen suosikkisi?
Voisin sanoa, että äitini tekemä jouluinen rahka!

Kummasta pidät enemmän, jouluaatosta vai joulupäivästä?

Aatosta. Mikään ei voita jouluaaton tunnelmaa! 

*Kuvat weheartit



2 kommenttia