TÄMÄN HETKEN POSITIIVISET

Lippu Cheekin viimeiselle keikalle Lahteen! Oon niin innoissani tästä ja onhan tänne nyt kieltämättä ihan huippua päästä. En malta odottaa, että tämä päivä koittaa! Onko teistä kukaan tulossa kyseiselle keikalle? 

Jouluaiheisten postauksien teko ja niiden ajastaminen. Mä päätin, että tänä vuonna en varsinaista joulukalenteria tule tekemään, mutta jouluaiheisia postauksia on kyllä luvassa joka viikko! 

Joululahjojen ostaminen! Yleensä mä jätän joululahjojen ostelun viime tippaan ja saan juosta ympäriinsä pää kolmantena miettien mitä mä kaikille tulenkaan ostamaan. Nyt on kuitenkin tilanne se, että oon saanut ostettua lahjoja jo hyvissä ajoin ja vältyn näin isommalta stressiltä. Miten lahjojen ostamisesta voikaan tulla näin hyvä fiilis itselle, haha. 


Ryhmäliikuntatunnilla käynti. Mentiin Ainon kanssa kokeilumielessä testaamaan zumbaa tuonne ryhmäliikuntatunnille. Ollaan aikaisemmin käyty koulun kautta zumbatunneilla, mutta en muistanut sen olevan noinkin haastavaa. Toki siitä oli jo varmaan lähemmäs viisi vuotta aikaa kun viimeksi kyseisellä tunnilla olin käynyt. 

Uudet hankinnat, joihin olen enemmän kuin tyytyväinen! Näinkin pienet asiat saavat ainakin mut onnelliseksi. Vielä olisi muutama hankinta ostoslistalla liittyen jouluun! 

Ja muut arjen pienet ilot! Kuten esimerkiksi puhdas koti, vapaapäivät, aamukahvin nauttiminen kaikessa rauhassa, puhtaisiin lakanoihin hyppääminen, saunominen sekä rakkaat ihmiset ympärillä! 

*kuvat weheartit



Ei kommentteja