VIIME AIKOINA OLEN...

Viettänyt ihan älyttömän hauskan päivän flowparkissa. En ollut koskaan aikaisemmin käynyt kyseisessä paikassa niin tää oli kyllä ihan huippu kokemus! Vaikka seuraavana päivänä jalat olivatkin kipeät siitä kiipeilystä ja jännittämisestä. 

Sairastunut flunssaan, jonka seurauksena oon nukkunut parina yönä huonosti. Syksy on harmillisesti tuonut mukanansa ne omat murheensa. Oon todella harvoin kipeänä, mutta yllättäen tämä syysflunssa iski muhun. Pikkuhiljaa tässä ollaan jo kuitenkin voiton puolella. 

Käynyt ripsihuollossa. Huolloissa käyminen ei ihan oo se mun juttuni, sillä en millään jaksaisi pysyä aloillani. Se tunne kuitenkin, kun tietää että ripset saadaan kuntoon auttaa ja niin se on vain ''kärsittävä''. Hyvä hankinta siis ollut! 

Kerinnyt jo vähän suunnittelemaan mitä pakkaan ulkomaan matkalle mukaan. Hassua, miten nopeasti aika kuluu, sillä ensi viikonloppuna mä oon jo espanjan lämmössä! Kiinnostaisiko teitä jonkinlainen postaus siitä, mitä pakkaan reissuun mukaan? 


Käynyt elokuvissa useaan kertaan. Lähiaikoina on nyt tullut katsottua napapiirin sankarit, annabelle creation sekä it. Ehdoton lemppari kaikista oli tuo annabelle, jossa taisin elokuvan aikana kiljahtaakin, hups. 

Polttanut paljon kynttilöitä nimittäin tää on yksi syy minkä takia mä syksystä tykkään. Rakastan tuoksukynttilöitä ja niiden luomaa tunnelmaa! Tai no, kukapa ei. 

Aloittanut uuden sarjan katsomisen (13 reasons why). Jäin siihen heti koukkuun, jonka seurauksena sain katsottua sarjan parissa päivässä. Nyt vähän harmittaa, että ahneilin sen suhteen. Onko teillä jotain hyviä sarja suosituksia mulle? 

Käynyt kampaajalla. Siis valehtelematta siitä oli jo yli vuosi, kun viimeksi istuin parturin penkillä. Tällä kertaa ei niin suurta muutosta tapahtunut vaan leikattiin kaikki kuivat latvat pois ja ehkä vähän enemmänkin. Näin on kuitenkin paljon parempi, sillä hiuksetkin tuntuvat pitkästä aikaa taas terveiltä. 


Oikein ihanaa loppuviikkoa teille kaikille ♥


Ei kommentteja