AIKUISTEN KAVERIKIRJA

Nimeni on: Henna

Jotkut tosin kutsuvat minua: yleensä henuksi tai hennuliksi, mitä näitä nyt on 

Olen syntynyt vuonna: 1997, eli olen 20 vuotias 

Lapsuuskotini langallinen numero: siis muistin tämän vielä muutama vuosi sitten mutta nyt on pakko sanoa, että oon ihan unohtanut. 

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: kassatäti, jota leikein todella paljon pienenä.

Mutta isona minusta tulikin: asiakaspalveluun ja myyntiin erikoistunut merkonomi


Täydellinen puoliso: löytyy ihan tuosta vierestä, rakastava, luotettava ja huumorintajuinen.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: käyttäisin varmaankin enemmän aikaa blogin parissa ja tottakai näkisin rakkaimpiani. Ei suinkaan unohdeta nukkumista. 

Harrastan nyt: En harrasta mitään muuta kuin tämän blogin kirjoittamista. 

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: aika samoja kappaleita kuin muutenkin, riippuu tottakai ihan fiiliksestä ja seurasta. 

Noloin teeveeohjelma josta pidän: Temptation Island Suomi, joka on oikeasti todella viihdyttävä, haha. 

Bravuurini keittiössä: Apua, tää on vaikea. Varmaankin tortillat, sillä ne on ihan parhautta. 


Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: katson jotain leffaa tai sarjaa, jossa tapahtuu vähänkin jotain surullista tai liikuttavaa. Toinen taas on, kun olen liian väsynyt. Näissä tilanteissa itken tosi helposti. 

Lapsuuteni lempilelu: oli ainakin nuket. Niillä leikittiin valehtelematta joka päivä.

Lempilelu nykyään: on ehdottomasti puhelin! 

Salainen paheeni: on herkuttelu ja nimenomaan karkit, tai no ei se nyt ole mikään kovin salainen. 

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: on, että pureskelen välillä mun kynsinauhat. nimimerkillä kynsivallin tulehduksen saanut ja kärsinyt.

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Asioilla on tapana järjestyä. 


2 kommenttia

  1. Kivat kuvat valkkasit tähän postaukseen :3 Tossa paidassa on aivan ihana kuvio!
    Iteki leikin aina pienenä kassaleikkejä. En oikeen tiedä et mikä siinäki oli niin kiehtovaa xD

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! se tästä tekeekin hauskaa, sillä en itekään tiedä mitä niin kiehtovaa siinä oli :-D

      Poista