ABOUT ME

Moikka! Mun nimi on Henna. Oon parikymppinen nuori nainen Satakunnasta. Aloitin kirjoittamaan blogia ensimmäistä kertaa ylä-asteella jota jaksoin ylläpitää noin vuoden verran. Tämän jälkeen ollaan kaverin kanssa kokeiltu yhteistä blogia, jonka suhteen ollaan tultu toisiin päätöksiin ja tässä sitä nyt ollaan.

Sain opiskeluni suoritettua viime kesänä, josta valmistuin merkonomiksi. Saa nähdä, tulenko jatkamaan opintojani tulevaisuudessa. Pääasia on kuitenkin se,  että mulla on ammatti. Olen luonteeltani iloinen jonka seurauksena nauran aina tyhmillekin jutuille. Kaverit tietää. Eli hymy mun huulilta ei hyydy kovinkaan helposti. Toinen asia minkä osaan on stressaaminen.  


Blogin kirjoittaminen on tuonut mulle paljon iloa ja tyytyväisyyden tunnetta. Tänne kirjoittaminen on tapa purkaa asioita ja jakaa omia kokemuksia. Tottakai myös oppia uutta. Tykkään kirjoittaa ja tuoda omia ajatuksiani esiin.  Tää on mulle hetki rentoutua arjen keskellä. Tää on mun harrastus.

Löydät mut instagramista nimellä hhennaaaa sekä snapchatista hennaaek.



Ei kommentteja